Tandlæge foreningen truer AvMinTand - AvMinTand

Tandlæge foreningen truer AvMinTand

AvMinTand har gjort det lettere at tjekke om en tandlæge har alvorlige klager ved sundhedsmyndighederne. Som Ekstrabladet beskriver, har tandlægeforeningen truet AvMinTand med retssag og krav om erstatning. Skal AvMinTand fjerne klagerne?

Tjek din tandlæge

Tandlægenævnene og sundhedsstyrelsen har længe lagt de værste patientklager, over tandlæge ud på internettet, men det er vanskeligt at tjekke om ens egen tandlæge er blandt dem. Derfor har AvMinTand gjort det let at finde og tjekke sin tandlæge.
 
Her kan du læse artiklen i Ekstrabladet og se brevet hvor tandlægeforeningen truer AvMinTand.

Artiklen i Ekstrabladet: Vil skjule rædselstandlæger

Se listen over klage sager 

Læs brevet fra tandlægeforeningen

Læs om alle de nye funktioner på AvMinTand

Beskytter Tandlægeforeningen de dårlige tandlæger?

Tandlægeforeningen har anmeldt AvMinTand til datatilsynet og har truet med erstatnings krav, hvis vi ikke fjerner de offentliggjorte klager. Jeg mener, at det er forkert at sundhedsmyndighederne blot offentliggør svært forståelige klager og overlader til patienterne at undersøge og vurdere, om man tør bruge tandlægen. Jeg ser hellere, at sundhedsstyrelsen tager ansvaret og tager autorisationen fra de tandlæger, der ikke er gode nok. Men nu er de offentliggjorte klager det bedste der findes, derfor har jeg valgt at gøre det lettere at tjekke om en tandlæge har offentliggjorte klager.

Hvad syntes du?

Skal AvMinTand fjerne klagerne?

af Asger M. Frydkjær

Kommentarer

33 Kommentarer
AvMinTand / tandlægeforeningen

Naturligvis skal Av min Tand fortsætte med at undersøge tandbehandlingen i Danmark - og de konsekvenser det har overfor mennesker og deres liv. Det er i orden at fortælle højt, hvordan tingenes tilstand er , nemlig at der er tandlæger, som ikke magter at gøre deres arbejde ordentligt - og at det går ud over menneskers helbred og økonomi. Det gør det jo! Selv Tandlægeforeningen må da være interesseret i , at deres medlemmer er dygtige folk , i stedet for at pleje og beskytte dårlige håndværkere i egen fagforenings interesse. Det er så sølle ! Av min Tand - har en funktion i sit arbejde , som har været savnet i rigtig mange år. Tak for det! Naturligvis vil Tandlægeforeningen gøre vrøvl i deres monopol - SOM bliver anfægtet , men så må tandlægerne jo skabe respekt om sig ved at skrue deres vanvids- priser ned , så samvittighedsfuldt arbejde bliver reglen - og ikke undtagelsen.

Indsendt af Ulla Mygind (not verified) den Sat, 07/05/2011 - 07:51
Dårlig tandlæge.

Jeg syntes ikke at klagerne skal væk, igennem hele mit liv har der været skræk historier på tandlæger der har ødelagt folks tænder, og de har intet kunne gøre for at få erstatning eller få ret mod tandlægen, jeg har selv nogle ubehagelige oplevelser med dårlige tandlæger. Altså klagerne skal blive hvor de er. Tandlægeforeningen skal holde bedre øje med sine medlemmer.

Indsendt af Hansen (not verified) den Fri, 06/05/2011 - 13:47
Beskytter Tandlægeforeningen de dårlige tandlæger?

Det skal helt sikkert være muligt at se hvilke tandlæger der udfører et dårligt arbejde eller fejlbehandler deres patienter. Med de priser der er i Danmark - må det være en menneskeret at vide hvilke tandlæger man skal undgå.

Jeg har selv fået ødelagt alle mine blivende tænder af skoletandplejen i min skoletid (1963 til 1973) - desværre er der ingen klagemulighed her.
Jeg må nu i mit voksne liv betale prisen i form af diverse tandkroner fordi kindtænderne er ødelagte med sølvplomber der får tænderne til at knække.

Lad os beskytte alle mod dårlige tandlæger.

Indsendt af Lis V. Jensen (not verified) den Fri, 06/05/2011 - 09:17
Ved gentagnende fejl, skal der advares.

Jeg mener at det er rigtigt at advare imod disse tandlæger, hvis de har flere og gentagende sager som har været alvorlig. Alle kan jo lave en fejl, selv en tandlæge, men hvis det sker flere gange så skal man advares…

Indsendt af jan (not verified) den Fri, 06/05/2011 - 06:34
Beskytter Tandlægeforeningen de dårlige tandlæger?

Ja det er helt klart at Tandlægeforeningen vil beskytte sine medlemmer, eller har den jo ingen berettigelse, vil mange tandlæger nok mene.
I denne sag, som i mange lignende sager med klager over specialister, er det i visse kredse med stor indflydelse på den offentlige mening ikke velset, at disse specialister også stilles til ansvar på deres arbejde.
Det kan imidlertid ikke være sådant, at bare fordi man har tager en større eksamen, så skal man være beskyttet mod objektiv kritik.
Så længe Av Min Tand kun videregiver navngivne objektive oplysninger om, i dette tilfælde Tandlæger er det helt i orden at informere forbrugerne så meget som muligt.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 08:54
Skal kritik/reklamationer over dårlige tandlæger....

Det bør gælde for alle uanset fag, at vedkomne kan kritiseres. Generelt gælder vel den regel, der viser: Har man rent mel i posen - kan sit "kram", er der ingen grund til at opponerer. Kan man ikke sit "kram", bliver vedkomne nødt til at opponerer for at overleve!

Indsendt af Amstrup (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 08:47
Rædselstandlæger

selvfølgelig skal man kunne se klager over dårlige tandlæger så der kan blive luget ud og samtidig kunne man kigge på deres priser som er alt for høje i forhold til de lande vi normalt sammenligner os med.

Indsendt af ole serwin (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 06:35
tandlæger

nej selvfølgelig skal i ikke det
de beskytter hinanden fuldstændig lige som læger gør.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 03:57
Når skaden er sket

Hvor er det sandt hvad Ida og Aksel Knudsen skriver " bare en gang fejl og skaden er sket for resten af livet" Det er ikke alene tandkroner der er årsagen, tandbroer og fyldninger der ikke passer og er sjusket lavet kan forårsage smerter og dysfunktioner i tandbiddet, og det kan invalidere et menneske. Det er ikke alene ansigtet der ødelægges, men hele kroppen og nervesystemet der påvirkes.

Når over og under tænder ikke mere passer sammen i dets naturlige sammenbid ødelægges samspillet mellem tænder, muskler og nerver.
Der er dokumentation for at tandsættet påvirker en stor del af hjernen og er årsag til mange lidelsers opståen. Det har læger og tandlæger vist i mange år, den viden er bare ikke kommet ud til befolkningen til stor skade for den det rammer.

Jeg er selv tandinvalid på grund af en fyldning i en kindtand der gik galt og følgevirkningerne blev store med efterfølger som tandudtræk og senere operation af kæben, kroniske kæbesmerter og et ødelagt bid som ingen dansk tandlæge endnu har formådet at rette op på.

Havde jeg været klar over at skader på tandsættet kunne påvirke resten af mig, så havde jeg nok været mere omhyggelig i mit valg af tandlæge, jeg havde tillid til ham og vidste ikke han ville lade mig i stikken da skaden skete, så jeg blev nød til at henvende mig til en anden tandlæge og hvor er det svært at få hjælp hos andre tandlæger når der er sket skader hos en kollega. Jeg valgte den forkerte tandlæge for jeg fik ikke den fornødne behandling der skulle til for at forhindre det videre forløb, og i dag kan jeg se han står på listen over klager på AvMinTands hjemmeside.

Hele det forløb jeg har været igennem med både klage og erstatningssystemet , og den manglende behandling for at undgå de følgevirkninger jeg må leve med i dag, ønsker jeg ikke for nogen, så derfor skal AvMinTand ikke fjerne listen.

Min viden om tandsættets påvirkninger af kroppen når der opstår ubalancer i dette organ ved jeg af egen erfaring og bl.a tandlæge AC Fonders artikler. En af de største videnskabelige undersøgelser af sammenhængen mellem problemer med tandsættet og helbredstilstanden.

Artiklen kan findes på nettet under AC Fonder Dental Distress Syndrome.

Indsendt af Kirsten (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 18:40
Fanden hytter sine...!

Det er sørgeligt, at en tandlægeforeningen, som selv burde rydde op i egne dyre rækker, truer en forening, der kun giver "kunderne" andre seriøse og billigere muligheder.
Når man ser på, hvor mange Københavnere der tager til Sverige forat få implantater, broer m.v., ja så skulle disse personer også retsforfølges af tandlægeforeningen.
NEJ - se jeres egne medlemmers priser igennem og juster priserne gennerelt - nedaf. Fik en lille del af en tand lavet med guld dkr. 7500,- hos egen tandlæge.
Den anden fik jeg i Sverrige til dkr. 3700,- Min tandlæge er nu på ferie - betalt af mig.

Indsendt af Kaj (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 17:13
Vedr Klagerne

nej avmin tand skal forsætte med at klage
Hilsen Kaj petersen

Indsendt af Anonymous (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 16:45
NEJ DA - INGEN KLAGER SKAL FJERNES!!

Selvfølgelig skal alt da frem! Tandlægeforeningen dækker over sine medlemmer - og ligesom så mange andre organer i det danske forenings -og retsvæsen - svarer det jo til at lade ræven vogte hønsene.

Tandlægeforeningen er jo kun interesseret i - på vegne af deres medlemmer (tandlægerne) - at skovle flest mulige penge ind, og så må kvalitet være kvalitet!

Det er jo en torn i øjnene, at deres udenlandske kolleger i mange tilfælde kan gøre det bedre - bare billigere! Og det er hele deres problem!

MEN - det er jo også de samme tandlæger, der hyrer sort arbejde til deres luksusboliger i ind- og udland, de samme tandlæger, der gør hvad de kan, for at skovle flest mulige penge ind - også gerne via udellandske selskaber med lav skat.

Føj - kan man sige - og så bare håbe, de sover godt om natten!

Indsendt af Anonymous (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 16:27
Debat

I skal absolut ikke fjerne klagerne - men inticivere og følge op på de tandlæger som ikke laver et ordentligt arbejde, fortsæt den gode indsats

Mvh

Indsendt af Jørn Lauterbach Andersen (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 16:24
Tandlægefusk/Dårligt udført arbejde.

Hej alle i AvMinTand.
Vi synes det er helt i orden at dårlige tandlæger bliver hængt(ud), bare en gang fejl og skaden er sket for resten af livet, det er jo især dårlige kroner det er galt med, passer de ikke ødelægges hele ansigtet.
Jeg forstår ikke Tandlægeforeningen og Sundhedsstyrelsens hensigt med at holde hånden over de dårlige tandlæger, de ved jo udemærket hvem de er, men bare man er læge kan man gøre som det passer en, man kunne jo tage tilskuddet væk og lade dem arbejde for pengene.
Vi bruger begge Kay Einfeldt i Flensburg og det kan anbefales, det er ikke så billegt som i Polen, men du føler dig tryk på klinikken og det er meget værd.
Hilsen Ida & Aksel Knudsen.

Indsendt af Ida & Aksel Knudsen (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 15:19
Jeg har selv oplevet dårlige

Jeg har selv oplevet dårlige tandlæger, - også de gode, men jeg synes det er en rigtig god ide at lægge navne og klinikker ud på nettet, så folk på forhånd er advaret om de tandlæger, der sætter indtjeningen over fagligheden og faktisk burde have været sorteret fra allerede i uddannelsen!

Det ville være godt at få langt mere gennemsigtighed hos tandlægerne, ligesom det ville være det hos lægerne og andre grupper, der har med mennesker at gøre. Alle ville vinde ved det, men det kræver en holdningsændring. Det handler for meget om maksimering af indtjening for de grupper, der er kritik af.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 14:41
Det må du præcisere!!!

Jeg er ikke tandlæge!!

Vi har sammenkørt data fra 4 offentlige registre, gør det mig til en autoritet?? Jeg gør det som en reaktion på noget jeg syntes er forkert.

Hvis der er en godkendt klinik der opgiver forkerte priser, udføre dårligt arbejde eller laver falsk reklame, så vil jeg meget gerne vide det, så jeg kan rette op på det. Hvis du har nogle informationer jeg ikke har, så vil jeg bede dig sende dem direkte til mig her:  Skriv til Asger

I øvrigt: alle der er blevet behandlet på en klinik, kan bedømme den på AvMinTand.

Indsendt af Asger den Wed, 27/04/2011 - 21:44
Skal AvMinTand fjerne klagerne?

Nej selvfølgelig skal AvMinTand ikke fjerne klagerne, det ville være et brud på ytringsfriheden hvis tandlægeforeningen fik bremset det og en tilbagegang for den almindelige borgers ret til at vælge mellem skidt og kanel.
Som jeg forstår det er det kun meget grove fejl en tandlæge får en påtale eller en klage for.

Ikke alle skader på en tandpatient bliver offentliggjort og skaden ikke udbedret fordi tandlægen ikke magter opgaven når skaden er sket, og ofte trækker tiden ud med at se tiden an. Så måske er problemet større end antaget.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Tue, 26/04/2011 - 17:47
Det må ikke ske

Det er et godt initiativ AvMinTand har taget ved at holde fast på, at når de uduelige tandlægers navne er offentliggjort, så skal de blive ved at være det, og at samle navnene, så vi ikke har så svært ved at finde dem, og så vi ikke havner hos flere af dem og bliver endnu mere skadet. Det er vigtigt for tandpatienters helbred og det er vigtigt for samfundets økonomi.

De uduelige tandlæger bliver ikke mindre uduelige, fordi der går et par år, og når man ved, hvor mange smerter f. eks. et ødelagt sammenbid kan forårsage, burde alle tandlæger tage det alvorligt.

En bidfunktionssygdom består enkelt sagt i, at tænderne i overmund og undermund ikke passer sammen. Det kan forårsage hovedpine, muskelspændinger i hoved, hals, skuldre og ned over ryggen. Når musklerne har været spændt i mange år, bliver man skæv i hele kroppen. Muskler, led og knogler er blevet rykket skæve for resten af livet.
Mange tandlæger, uendelig mange flere end dem, der er blevet klaget over, forårsager den sygdom hos deres patienter.

Når disse hårdt plagede patienter så har klaget over den tandlæge, der var årsag til sygdommens opståen, så får de hos andre tandlæger enten en direkte fejlbehandling eller beskeden, ”jeg kan desværre ikke hjælpe dig”. Disse patienter flakker fra den ene danske tandlæge til den anden, fordi danske tandlægers loyalitet ligger hos deres kolleger ikke hos patienterne, så patienterne får heller aldrig af en tandlæge at vide, hvad der er gjort forkert hos en anden tandlæge, og det bliver heller ikke rettet.
Det er godt nok underligt, at tandlæger uden at skamme sig ødelægger mange menneskers liv, men ikke vil forsøge at hjælpe. Hvad er årsagen til dette, er det tandlægernes kollegiale vedtægter, der forårsager så megen menneskelig ulykke.

Man må vel sige, at danske tandlæger ikke ved noget om bidfunktion. Jeg har på nettet set tal for, hvor mange danskere, der lider af den sygdom. Procenten svinger mellem 20-60 procent, afhængig af, hvilken side, det står på. Ofte er det kroner, broer eller almindelige plomber, der ikke passer helt og derfor forårsager sygdommen. Når en tandbehandling forårsager en livsvarig smertefuld sygdom, skyldes det uduelige tandlæger, så selvfølgelig skal patienter have mulighed for at spotte de tandlæger, så de så vidt muligt kan undgå at få sygdommen.

Da tandlægeforeningen kæmper for at få lukket de 3 officielle sider, der lægger navne på tandlæger, der er klaget over, ud på nettet, er det rigtig godt, at AvMinTand har lagt dem ud på deres side.

Jeg har i mange år ingen anstændig behandling fået af danske tandlæger, men jeg har brugt mange penge for at få det mere og mere elendigt.
Det har betydet behandlinger hos fysioterapeuter, øjenlægebesøg, (sammenbiddet kan give smerter i øjet), ørelægebesøg (kan give smerter i øret), rheumatolog pga. muskelsmerter, ortopædkirurg, der fortalte mig at mit ene ben var blevet længere end det andet, men han sagde ikke hvorfor.

Samfundet tager det ikke alvorligt, tandlæger tager det ikke alvorligt, læger tager det ikke alvorligt, eller også er de bare utroligt uvidende. Men det koster samfundet en formue i læge- og hospitalsregninger. Så det er et alvorligt problem også for samfundet. Sygesikringen giver ikke tilskud til bidfunktionsbehandling, så der tager samfundet heller ikke følgesygdommene alvorligt. Gjorde de det, ville de sørge for at tandlægerne kunne deres arbejde, så det ikke blev så dyrt for samfundet.
Patienterne tager det alvorligt, for det er dem, der får helbredet ødelagt, når uduelige tandlæger har ødelagt biddet.

Tak til AvMinTand for at lægge tandlæger ud på nettet, så selvom tandlægeforeningen skulle få held med at få lukket de offentlige lister over tandlæger, der er klaget over, så håber jeg, at de bliver liggende på AvMinTands side.
Hvor er det sørgeligt, at AvMinTand ikke har fundet nogen udenlandske tandlæger, som har forstand på bidfunktion.

Det er egentlig trist, at vi er nødt til at underskrive os anonymt, fordi vi er bange for tandlægers måde, at behandle os på bagefter.

Endnu en Anynomus

Indsendt af Anonymous (not verified) den Sun, 24/04/2011 - 18:21
Melder de også tandlægenævnet til datatilsynet?

Har jeg misforstået noget?
Er det ikke tandlægnævnet der offentligør klagerne? Så burde tandlægeforeningen også melde tandlægnævnet dem til datatilsynet.

Uuups! De har vist ikke talt med en jurist, inden de sendte brevet.

Indsendt af Sisse (not verified) den Sun, 24/04/2011 - 01:07
tandlægeforening

Jo, de har jo så netop nok talt med en jurist - tandlægenævnene må godt offentliggøre klagesagerne, det skal de faktisk ifølge loven.
Det er i strid med persondataloven at oplyse personfølsomme oplysninger (fx. navn og autorisationsnummer) med mindre man har en tilladelse hertil, er omfattet af undtagelserne eller er forpligtet til offentliggørelse efter loven. Det er f.eks. derfor der kan offentliggøres på Sundhed.dk - hvor de tillige følge loven ved at fjerne afgørelsen igen efter 2 år. Dette gør avmintand.dk ikke, hvilket efter min mening er forkert.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 11:11
Fy for sa........

Selvfølgelig læser Tandlægeforeningen med her på siden, og nu vil jeg sige tim dem...

"Fy for pokker, hvor skulle I skamme jer! Hvad ville I selv gøre hvis det var jeres, eller jeres børns tænder der blev ødelagt af en tandlæge der ikke kan behandle? Fy for pokker, hvor skulle I skamme jer, for at true AvMinTand!!! Måtte jeres tænder falde ud og rådne!"

Jeg ved ikke om jeg skal skrive "Venlig" hilsen Dan Plesner Henriksen

PS. Jeg er programmør. Så tru I (Tandlægeforeningen) bare AvMinTand til at lukke denne hjemmeside. Dagen efter vil jeg starks gå igang med at lave en ny, hosted på en russisk server. Så kan I f...... bare komme an!

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 20:46
Super godt det i gør.....

Rigtig godt tiltag, at man nu kan se, om div. tandlæger har sager kørende, det er virkelig på tide, at de ikke kan gemme sig bag tåbelige handlinger, og fortsat ødelægge livet for mennesker, uden man/vi har en chance for at sortere de brodne kar fra.

Så herfra topkarakter for at i gør det, at i tør det og står ved det...

Jeg håber virkelig, at det er en fejl, da jeg læste at i nærmest var forsøgt truet til at fjerne det, er det sandt, så bør denne person - som ikke tåler sagerne ser dagens lys finde sig et job som skraldemænd (undskyld til alle skraldemænd, for at skulle have en sådan kollega), eller noget andet, hvor han kan passe sig selv i jobbet.

At gå imod, at vi andre kan få den faglighed vi betaler for, det må da vise, at man har minus ml. ørerne - desværre....

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 20:24
NEJ!

Så længe ytringsfriheden eksisterer, skal denne side have lov til at oplyse borgerne. Hvis det nogensinde bliver forbudt, skal landets love laves om.

Og ja, Tandlægeforeningen beskytter de dårlige tandlæger, i stedet for at beskytte patienterne. Hvem skal så beskytte os, patienterne?

Danmark som land og samfund bevæger sig generelt i en forkert retning - forbryderne og slynglerne beskyttes, ikke ofrene.

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 19:09
Skal AvMinTand fjerne klagerne? NEJ NEJ NEJ

Hej AvMinTand

Selvfølgelig skal i ikke fjerne klagerne, jeg er af den opfattelse at de autorisere
fag tandlæger, læger, advokater m.v. selvfølgelig skal hænges ud på nettet såfremt de har lavet noget l… flere gange indtil nu har de været meget beskytte af deres fagforeninger m.v.

Med venlig hilsen
Andersen

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 19:07
Nej - Nej og atter NEJ

Selvfølgelig skal klagerne ikke fjernes fra siden.

Jeg har selv klaget over en tandlæge, der lod mig gå med en påbegyndt tand udtrækning, da hun ikke kunne smerte behandle mig, så jeg gik der fra med hovedpine piller og blod i mundvigene, og så skulle vi prøve igen om en ugen.

Er det nødvendigt for mig at skrive....

Klagenævnet har intet at udsætte på tandlægens behandling af mig.

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 16:54
Det er et godt initiativ. Jeg

Det er et godt initiativ. Jeg benyttede en tandlæge, der blev varmt anbefalet af en veninde. Denne tandlæge tog dog ikke flere patienter, men havde en ansat tandlæge på klinikken. Denne unge mand var direkte UDYGTIG.
Dårligt udført protesearbejde resulterede i, at jeg indsendte klage til
Tandlægeforeningen der, som rent ekspeditionskontor sendte den videre til
CODAN. Jeg bad om yderligere materiale. De sendte igen og igen det forkerte.
De gav mig afslag på krav om erstatning på samme dato som de igen sendte noget forkert til mig. Jeg fik altså aldrig givet mine kommentarer. De prøvede at køre mig træt og det er næsten lykkkedes. Hele klagesystemet er en jungle at finde rundt i.
PS. Tandlægen i Palægade i København mangler på listen

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 14:23
Slet intet

Jeg er ikke jurist, og kan derfor ikke vide, om der kræves speciel tilladelse til at skrive det samme som de offentlige myndigheder skriver......
Som forbruger er jeg da glad for, at du samler sådanne oplysninger.

Det er det rene pamperi, at prøve at holde hånden over de brådne kar.

Skynd dig at melde dig ud af den klub, og se om du ikke kan slæbe dem i retten. Det er jo et reelt trusselsbrev du har fået.

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 14:10
Trusselsbrev?

Det er da overhovedet ikke et trusselsbrev - han får mulighed for at kommentere og han får en mulighed for frivilligt at fjerne dem inden der tages rettergangsskridt.
Og hvad skulle han lige kunne hive dem i retten for? At det påpeger, at det han gør er problematisk?

Og ja, som privatperson/erhvervsdrivende kan du ikke bare samle oplysninger om folk på nettet og udgive det så alle kan se det - det kan være baggrund for en injuriesag og kan være i strid med persondataloven og markedsføringsloven. De offentlige myndigheder offentliggør det, fordi det er en del af deres pligt at informere befolkningen, det er fastlagt i deres forretningsorden, at visse sager skal offentliggøres.

Som forbruger kan man bare klikke ind på sundhed.dk, der er tandlægesagerne samlet... og tandlægerne har her også en fair chance for at kunne forbedre sig, da sagerne bliver fjernet efter 2 år, hvis der ikke er kommet nye sager.
På avmindtand bliver folk hængt ud efter Asgers forgodtbefindende... og selvom personen måske aldrig nogen sinde laver den fejl igen, synes Asger at det skal udstilles for alle.

Man må da håbe, at Asger ikke også selv laver fejl og der så sidder en et sted i landet, der synes at det skal ud til alles kendskab og skal blive ved at være der.

Indsendt af Anonymous (not verified) den Thu, 05/05/2011 - 11:19
Skal AvMinTand fjerne klagerne?

Naturligvis skal klagerne ikke fjernes, det må være rigtigt at man kan se hvem man skal holde sig fra !!

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 14:04
den sidste spartaner...

Først og fremmest ønsker jeg dig en god Påske! Dernæst håber jeg inderligt, at du forsætter kampen mod de elementer indenfor tandlægeforeningen der ikke ønsker gennemsigtighed for kunderne, der ofte ikke har de nødvendige forudsætninger for at undgå diverse tandlæger der kaster skam over professionen. Det er åbenlyst, at sagen har bevæget sig væk fra den originale hensigt og nu er transformeret til en principsag! Jeg er sikker på, at du på nuværende tidspunkt har modtaget nok tilkendegivelser til at se, at mange støtter op om dit flotte stykke arbejde og har stor sympati for din position i den verserende sag! Afslutningsvis vil jeg genopfriske Pastor Martin Niemöllers berømte ord (1892–1984):

"First they came for the communists,
and I didn't speak out because I wasn't a communist.

Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

Then they came for the Jews,
and I didn't speak out because I wasn't a Jew.

Then they came for me
and there was no one left to speak out for me."

Indsendt af Anonymous den Thu, 21/04/2011 - 13:40
super godt arbejde ..

Jeg har mange gange været inde på jeres hjemmeside og er meget glad for de muligheder i giver os som kunder/patienter.
og i skal gøre alt for at kunne beholde jeres nye tiltag i at vise hvordan tandlæger er.

og faktisk mener jeg at i burde gå langt videre, men er nok ikke muligt. idet jeg mener at de danske tandlæger tager sig extremt fortjent lønmæssigt. personligt bruger jeg IKKE mere danske tandlæger. (er ikke interesserede i at lønne dem i den grad).

håber at tingene vil lykkedes for jer. problemfrit.
endnu engang tak for jeres side.

og ønsker i bliver langt mere kendte så vi alle kan få skovlen under det rådne tandlægesystem idag og tandlægerne selv (for deres penge liderlighed).

Indsendt af brian thoren nielsen (not verified) den Wed, 04/05/2011 - 14:05
slet ikke

synes kun det er godt at men letter kan finde ud af om sin tandlæge gøre sit arbejdet godt nok men synes nu også man skulle få kigge lidt på de pris de hold sig til for de betale jo ikke moms

Indsendt af jacob (not verified) den Fri, 06/05/2011 - 23:47
AvMinTand - tandlæger i udlandet og Danmark © Copyright, AvMinTand